Metamorfoza Lunka_EMO
Strój
Strój
Przed:
Chciałaś to chyba ująć jako styl Emo. Moim zdaniem stylizacja jest spoko. Jak na Emo szczerze mówiąc to mi to nie wygląda ale to szczegół . Jest zbudowana z wiekszości darmuwiek. Moja ocena to 8/10
Po:
Myśle że wyszło to co chciałam uzyskć. Teraz jest widoczne ze to jest na emo. Jak dla mnie to bomba. Co ty o tym myślisz?
Make up
Przed:
Ehm... uhm... Twoj makijaż jest bardzo skompkikowany... Nie jestem fanką tego typu makijażu, ale jak kto woli... Chciałabym abyś zmieniła oczy...Nie pasują do twojej twarzy :) ogulnie jest fajnie. Moja ocena to 7/10
Po:




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz